Ny vecka, igen

Igår var ingen bra dag för mig, haha. Därför så skrev jag ingenting, hade helt enkelt fullt upp med annat, som att ligga i sängen och må sämst, springa till toan lite då och då, o bara vänta på att må bra igen.. Men hur som helst så kom jag upp från sängen klockan tre ungefär, då var jag så illa tvungen. Skulle vara hemma hos älskling klockan fyra så jag hade inget annat val om jag skulle hinna in i duschen och allt. Jag kom iaf upp och iväg till älskling, duktigt. Mådde faktiskt helt okej igen på kvällen:) Skönt skönt.

Lördagen då; Emmi var här runt halv sju, då kom även Johanna ungefär. Sen vid sjutiden droppade Camilla in också:) Så var det bara att köra igång, haha. Vi hade himlans trevligt faktiskt:) Pratade om massor och skrattade åt allt. Sen för att komma igång tog jag fram dansmattan HAHAAAA. Jag ska inte ens nämna hur det gick för oss. Men kul var det iaf och efter det så var vi alla fyra mkt partygladare;D Vid halv elva drack vi upp det sista vi hade i glasen och packade ihop våra grejer, så körde Tobbe ner oss till centrum där vi skulle möta upp alla grabbar och åka till rönninge, till Rådbjer. Vi kom fram halv tolv tror jag, då stog det även 20 andra utanför hans dörr som skulle in, så ja det var mkt folk iaf :p Vid halv två började jag må sådär himlans kul, det var bara in på toan och sen röra sig hemåt. Bra jobbat Elin ;D Älskling och jag var hemma vid tretiden. Haha. Då var det bara sova som gällde. Han hade träning igår så han åkte härifrån halv elva, då sov jag vidare.

Så jaa, det var min lördag/söndag. Nästa gång blir det bara vin som gäller för mig, INGET annat också.  Idag då, skola som vanligt. Vaknade vid sex imorse när älskling skulle åka iväg med skolan. Somnade om rätt snabbt och sov vidare till niotiden då jag hade besämt att jag skulle upp:p Gjorde mig ordning och åkte sen till skolan, satt på foto ett tag innan religionen började. Sen var det lunch, svenska o gymboxspinn som gällde. Slutade halv fyra idag, då åkte jag hemåt. Har precis käkat middag nu och pluggat lite till mitt musikprov jag ska göra på onsdag. Ska försöka plugga lite mera nu:( Men det är ett måste. Så det är bara sätta igång, sen är det prison break ikväll också, måste se. Och innan dess ska jag lägga mig i ett varmt skumbad:)

JUSSTE, bara 6 dagar kvar tills vi åker till Skåne, syster nu:D Längtar massoor. Ska bada bubbelbad när jag väl kommer dit, och bara njuta av att vara ledig o umgås med henne:) Sen så åker nog jag o älskling över till Danmark en av dagarna också:) Det ser jag fram emot.

Sen har jag fått papprena på utbildningen nu med, 18-19 november ska vi utbildas Johanna:) Efter den utbildningen ska vi ha vår barngympagrupp (elr aerobix?) och senare kommer en vidareutbildning. Bra merit verkligen!

Kommentarer
Postat av: johanna

asbra verkligen :D det ser jag fram emot!

2006-10-23 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback