Ny vecka,

Måndag igen, ny vecka o nya tag. 

Just nu sitter jag i skolan, på foto. Ska träffa Linn snart så ska vi gå igenom religionsarbetet.. Så vi vet vad som ska göras mer och vad vi har skrivit om dom olika religionerna helt enkelt. Cami är redan här med mig;) Ett börjar vår svenskalektion, med Anna:) Det ska bli lite kul med omväxling faktiskt. Efter den är det gym,box,spinn som gäller för mig innan dagen är slut.. Då kanske det blir så att jag o älskling åker till alby, men får se om jag orkar det då.

Eftersom jag inte skrev något igår så;
Lördagen blev en riiiiiktigt myskväll alltså:) Precis som planerat. När älskling kom var middagen nästan klar, mamma hade gjort supergod potatisgratäng och kött, så vi åt middag tlsm allihop och sen gick jag o älskling ut till mig. Satte på bastun och när den var varm o mysig var det bara att bastuuumysa tlsm:) Du är verkligen riktigt charmig älskling, supermys att basta med bara min älskade. Efter det gick vi in till huset igen där mami & papi ställt fram massa candy och så, så kolla vi hus i helvete och sing a long. Då kom bror o Somayeh också:) Det var länge sen vi umgicks allihop så det var riktigt kul! Efter sing a long kom Tobbes kompisar, dom skulle kolla film hos oss, men jag o älskling var väldigt trötta och därför osociala så vi gick ut till gille igen o kolla teve där istället;D Kollade catch me if you can innan vi somnade, mysmys. <3

Söndag då, vaknade strax innan elva, som älskling ställt klockan på. Gick in o gjorde ordning gröt:) Äre match så äre, haha. När älskling ätit sin goda gröt så gick han till bussen för att åka till samlingen.. Jag duschade o gjorde ordning mig och sen var det dags att åka ner till ishuset o kolla matchen:) Den var väl inte den bästa precis, synd. Men 3-3 blev det mot Segeltorp, fast Botkyrka var bättre helt klart! Aja. Efter matchen körde mami & papi hem oss till älskling eftersom Hasse jobbade o hade bilen, sen kom Marie hem o då blev det middag, pizza;) Haha. Men det var gott, riktigt gott. Efter pizzan gick jag o älskling till ica o handla toffife och cola, ännu godare ju. Ajajaj, nejdå gott är bra:) Sen kolla vi Charlies änglar innan det var dags att lägga sig o sova. 

Myyys helg alltså, underbart skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback