Onsdag

Morgonen började med gym,box,spinning. Jag och Emmi skulle hålla lektion i boxing för gruppen, som vi planerat i måndags. Allt flöt på superbra och dom som var med var jätteduktiga:) Ullis kommentar efter lektionen var; solklart MVG till er tjejer:D Vaddå underbart? Yeees, det kändes verkligen sååå skönt.

Efter denna underbara start på en tråkig onsdag så var det dags för nationella, övning inför våren. Uppsattsskrivning i 3 timmar, jag laddade med en kycklingsallad och dricka för det långa passet. Men ack, att jag alltid ska stressa så mkt på uppsattser, jag var klar "redan" efter en timme :/ Men det kan ju vara bra iaf, det är ju innehållet som räknas. Jag skrev tre sidor, men ska jag vara ärlig kändes det som att jag inte ens var medveten om vad jag skrev? Haha, bravo jag. Men det kändes som en onödig grej när det inte var "på riktigt" så jag gav ju självklart inte allt och koncentrerade mig fanemej mer på maten än skrivningen:P

Efter svenskan åkte Cami med mig till huddinge för att köpa present till Camilla som fyller 23 idag:) GRATTIS! När vi köpt den åkte vi hem igen, inge kul väder för att gå runt i huddinge alls. Jag mötte upp Marie i tumba så gick vi o fika lite innan vi tog bussen hem:) Sen vart det ett powernap innan vi gjorde tårta och laga middag tillsammans. Så kom älskling & Hasse mitt i allt också då var det bara äta för att sedan åka till Camilla o gratta henne:) Hon vart superglad! Hon fick presentkort på Wedins utav mig o älskling för er som undrar;D Hon hade nämligen önskat sig en väska o skor, men det vart bättre med presentkort så hon får välja något själv istället, jajamensan. Så på lördag blir det stan för min del med henne o Marie, förmodligen:) Och Tilda såklart, myyyys.

Nu sitter jag här hemma, Gittan körde hem mig eftersom älskling åkte iväg på träning. Men om en halvtimme kommer han hit till mig o myyyspyser:) Brabra, jagälskardet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback