Skåne

Jaa, imorgonbitti åker vi äntligen till skåne:) Har pratat med syster 3 ggr idag, hon väntar redan på oss, och jag kan ju tala om att jag längtar inte lite dit heller, det ska bli så otroligt mysigt att komma dit igen:D Det känns extra kul nu också eftersom älskling åker med och ska få se hur dom bor nu också, myspys.

Igår var jag hemma från skolan eftersom jag inte mådde super precis.. Tog ett varmt bad och bara njöt av att ligga i supervarmt vatten, det rykte tillochmed:) Skönt. Sen gjorde jag mig i ordning för att åka in till stan. Mötte älskling o Tomi på tåget när dom slutat så åkte vi in. Gick direkt o köpte jackan jag ville ha, inget konstigt med den alls, en helt vanlig svart everest kort modell för er som undrade. Ja bara så att jag kan ha nu när det blir sådär kallt, innan jag kan använda min alldeles supervarma sköna peak:) Så är det.

Sen mötte vi upp Camilla, som slutade jobba precis. Så tog vi varsin hamburgare för att stilla hungern lite. Så gick vi runt o kolla lite men snabbt fick det gå för jag mådde tyvärr väldigt dåligt och orkade knappt stå:/ Vi gick mot tåget och åkte hemåt, jag mådde piss enda tills jag satte mig ner på bussen från tumba, då började det släppa lite.. Normalt? Hur som helst så gjorde jag o älskling ordning tacos när vi kom hit. Gott var det och mysigt med middag bara vi två:) Sen tog vi bussen hem till honom, köpte godis också;D Haha. Kollade idol och sen var det nästan sängdags (tyvärr sant) på en fredagkväll :p Men eftersom jag inte är helt frisk och älskling skulle på match halv nio i morse så var det bäst.

Idag när jag vaknade, kvart i elva, hade hela familjen Johansson åkt på match för länge sen :p Jag klädde på mig o tog första buss till Camilla:) Lekte lite med Tilda, prata massa med Camilla och sen tog vi bussen till centrum. Åt lunch tillsammans och sen kolla vi runt lite i affärerna, gick på apoteket också. Äntligen ska jag väl säga? Skönt var det. Sen körde hon hem mig till älskling så kom papi o hämta oss och maten så åkte vi hem till mig. 

Har precis packat klart nu, skönt. Väntar på att hus i helvete ska börja och sen sing a long:) En hemmalördag blir det ju eftersom vi ska upp tidigt imorgon för att åka bil i 6-7 timmar:O Jajamensan. Hihi. OCH glöm inte ställa bak klockorna;) Ha det bra här hemma i stockholm, för det ska vi ha i skåne:)

Kommentarer
Postat av: pebbels

Ha det så mys o hälsa syrran;)

2006-10-28 @ 21:54:45
Postat av: Vivi

Aj då gumman :/ Hoppas du mår bättre nu och jag hoppas Jannike kom med APU häftet åt dig som jag lagt ihop med Sylvia ;). Ha så skoj i Malmö.. Kommer sakna alla fram till skolan börjar igen!! Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback