Skåneskåne:)

Ja jusst nu befinner jag mig hos min älskade syster:) Vi åkte hemifrån runt åtta i söndags morse, stannade hos Anna-Lena o Hasse och åt lite frukost och sedan efter vägen för att äta lunch:) När vi väl kom fram till kära syster visade jag älskling runt i stora huset, nästan eko ju, hihiii. Sen gick vi prommis med Aicha förbi Leonna o Pierre och vovvsingarna, älskling verkligen njuuter av att vara med hundarna:) Sen gick vi hemåt och beställde mat, mys.

Igår när vi vaknade gick jag o älskling  en lååångprommis med Aichabebisen. Vi var ute i nästan en timme, ojojojdå. Det var superskönt och så himla kul för hon är verkligen duktig på att lyssna:) Sen tog jag o älskling en tripp till Hässleholm för att kolla lite i affärerna, mys. Så shopping blev det faktiskt, även om det bara vart en topp och underkläder för min del. ;) Det dög. Hihii. Sen när vi kom tillbaka till huset var middagen nästan klar så det var bara att sätta sig och äta, gotti.

Idag när vi vaknade och gjort oss i ordning gick vi på prommis med Aicha igen, mys. Sen vid ett åkte vi till Lund för att hämta upp syrran från universitetet och åka vidare till Malmö och shoppa:) Jag hittade ytterligare toppar (en piké och ett linne) och en omlottcardigan, supeeer. Sen köpte vi en blomma eftersom vi skulle åka vidare till min moster, som vi inte träffat på 13år!!!

Och hon fyllde år idag också, bra tajming. Det var verkligen otroligt roligt att få träffa henne igen:) Mamma o moster är superlika, haha. Och kusinerna fick vi träffa också, förutom Lisa som bor i danmark nu tydligen, men Celie och Pontus var hemma så det var skoj. Har två kusinbarn också, Celie är mamma och gift, shiises vad mkt nyheter man får efter så många år. Och eftersom Pontus bara är ett år yngre var det kul och träffa honom igen, jag menar sist vi sågs var jag typ 5 år? Ojoj, tråkigt att man inte kan hålla kontakt med släkten måste jag säga men nu ska det bli ändring:) Middag vart det där och sen fika för att sedan åka tillbaka till syster igen. Älskling sjöng hela vägen i bilen, vackert.

Imorgon är det danmark som gäller:D Jag o älskling åker vid nio imorgon bitti, wiihooo. Så lite rundtur blir det väl i helsingör och sedan shopping och mat:) Det ska bli riktigt mysigt faktiskt. Sen hem och packa ihop för på torsdag morgon åker vi hem till "kära" tumba igen. Men det blir nog skönt att komma hem igen.

Kommentarer
Postat av: johanna

välkommna hem till snökaoset :D hihi.

2006-11-01 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback