Snart helg,

skoldagen har varit rätt okej, men ändå jobbig. fick en fotouppgift i reimersholme :O aldrig hört talas om stället innan men jag åkte dit efter mkt gnäll och tjat om att slippa.. och fota gjorde jag minnsan, på en rastplats (?) det var det första jag hitta och i det regn som det var ville jag bara bli klar o åka hem igen. efter att jag tagit ca 40 bilder på min mysiga rastplats så tog jag bussen tillbaka, vivi hade fått uppgift i högalidskyrkan så vi hade sällskap nästan hela vägen, skönt det iaf. när vi väl kom tillbaka till skolan ladda jag upp bilderna på datorn och kolla igenom dom, några blev faktiskt riktigt bra! :) härligt. sen skrev jag ut min andra uppgift jag gjort (på valfritt), då jag fotade ljus hos mig. dom blev superbra! sen släppte dan hem oss för att alla kaosade och var arga/buttra på allt och alla, sköntskönt.

jag skulle möta älskling & marie i centrum så jag traskade ditåt o väntade på dom, älskling fick ett par skor och sedan åkte vi till mormor & morfar, hans alltså. dom kollade igenom bilderna på honom som han "modellade" på som jag skrivit ut på foto för att välja vilka dom vill ha stora.. så jag kan fixa det åt dom, snäll som jag är;) haha. sen åkte vi hemåt till kassmyra igen, där jag befinner mig nu.

camilla, micke & tilda kom förbi för ett tag sen så jag passade på att fota tilda lite när jag ändå hade kameran med mig hem, några bilder blev klockrena, annars var det rätt svårt att få det bästa på bild som när hon skratta och ler eller kryper eller sånt. eftersom hon blir helt stel och posar samma min varje gång hon ser en kamera, hahaha. så sööt! men bilder blev det, ska lägga in dom imorgon i skolan:)

nu sitter jag här, älskling har åkt på träning, som vanligt :p ska vänta här enda tills han kommer hem igen eftersom jag ska sova här så:) myyys iaf. sen imorgon så har han match på kvällen och på lördag är det fest som gäller, förhoppningsvis iaf!

igår då; åtta månader och allt;) vi åt en god middag som mamma gjort och sedan marrängswishen, som älskling påstår att hans var mkt godare än min, vilket jag inte kan hålla med om :p hur som helst så var det en riktigt mysig dag/kväll som avslutades med att vi sov hos mig, mysmys.

jusstja, mamma prata med mig igår om att jag kanske kommer att ha ett barn 2 nätter i månaden, som extrahjälp till hennes mamma då hon jobbar natt. ja, för pengar såklart. och det är alltid behövligt;) och sen att jag förmodligen ska få ha en barngympagrupp. jag älskade när mamma hade det när jag var yngre så det blir nog jätteroligt, 3-5 år förhoppningsvis, och jag ska sätta ihop mitt egna pass (får utbildning först) vilket är väldigt lockande, dels för att jag tycker det är kul och sen för en bra merit och så blir det ju lite pengar där också;D på söndagar och troligtvis i storvreten så det kan inte bli bättre! så det är bara att hoppas på det bästa nu att det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback