Tisdag = ledigt

Jaha, nödvändig dag idag? Nej det tycker jag ikke. Skulle ha religion som vanligt 12-13 idag, men eftersom vi har grupparbete så skippa jag den o skicka arbetet till Linn på msn och sådär istället eftersom ingen i min grupp gått. Gick dock upp klockan 10 för att ha tid för religionen när jag kunnat sova hela dagen:( Haha, men det var väl bra det så jag gjorde något denna tisdag.

Jag trodde ju att vi hade arbetsmiljö som vi brukar ha 13.10, så jag tog 12.54 bussen ner till centrum. När jag precis klivit av bussen ringer Linn och säger att jag hade rätt om att han troligen var på möte, och att jag kunde vända o åka hem igen då. KUL! Jag skulle nämligen möta min kärepojkvän i centrum också när han slutat vid två för att åka hem till honom så jag kunde ju inte åka hem, det skulle bara vara onödigt.

Men Jannike hade ju gjort samma onödiga sak hon, så vi gick in o kolla lite på H&M medans, så tog hon en korv med bröd också.. Sen ringde älskling mig och sa att han skulle vara i centrum tjugo i så då gick jag till tåget för att möta honom och hon till Jenni. Så åkte vi hem till älskling.. Satte på en film på direkten typ, kommer inte ens ihåg vad den hette för den fångade verkligen inte mitt intresse :p Tilda kom ju också, så då var ju hon mkt roligare och intressantare såklart;D Åt lite middag och sen slumra älskling till på soffan så jag myste lite med Tilda en stund innan jag också slumra till lite, sköntskönt. Sen ringde papsen o sa att han kunde hämta mig när Andreas skulle på träningen så det var brabra. Åkte till willys o handla lite glass o shit, jag o älskling ska göra marrängswish imorgon nämligen:) Muumsigt. Sen åkte vi hemåt.

Fotade direkt när jag kom hem, missade ju en uppgift när jag var hemma i fredags. Det var en valfri uppgift att fota så jag valde att fota mina ljus, det blir så mysiga bilder av det:) Nu är jag precis klar med det, skönt. Och nu sitter jag här.. Ska kolla lite teve strax och sen blir det väl inte så sent i säng antar jag, med tanke på att jag är OOOOTROLIGT seg av mig. Måste verkligen ta tag i min träning nu asså, fort som bara den.

Imorgon är det den 18e oktober, alltså 8a månader sen jag fick min älskling, och blev kärast. :) Så imorgon ska jag vara med min älskling hela dagen, vi ska bara ha myyyyspys. <3


Kommentarer
Postat av: emmi

naaw pluttisar, 8 månader:)

2006-10-17 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback