Tisdag

idag började vi tolv som vanligt, skönt. religion som första lektion, tråkigt! men som jag sagt tidigare så är det bra med grupparbete i den nu så man slipper äckelagneta. jag satt i entrén med jannike typ hela lektionen, fick alltså ingenting gjort. ackack. men det gör jag hemma istället så det är inga problem;)

efter religionen var det arbetsmiljö, men han skulle på läkarbesök så vi hade bara 20 minuters lektion. så det blev hemgång för mig vid halvtvå, himlans skönt. packade lite grejer i väskan och åt en smörgås innan det var dags att åka till centrum igen, för att möta upp älskling o åka hem till honom:)

nu har jag precis bränt skivan tills imorgon, blev inte dom låtarna jag o emmi tänkt oss eftersom jag brände den här nu, men det blir nog bra iaf. innan dess kollade jag o älskling på prison break avsnittet från igår, och åt lite middag.

nu blir det tevemys bara antar jag, kanske en tripp till ica o köpa lite candy också;D ajaj.

andreasjohansson<3

Kommentarer
Postat av: DQ

Religion är inte kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback