Tisdag

Imorgon är det onsdag, vilket betyder att det bara är två dagar kvar innan lov:) Sköntskönt. Sen är det dags för praktiken, kommer lixom inte vara på skolan förrän i maris igen :O om allt går som det ska dårå..

Jag har två prov imorgon också :/ Faackkk. Musiken har jag pluggat på eftersom det är nu elr aldrig, så jag läser och läser hela jävla tiden men tror fan ingenting har fastnat? ÅÅÅHHHH. Sen är det gymboxspinn, men jag har ingenting att plugga på till det så vad ska jag göra? Har tappat bort styrkeuppgiften också som ska vara inne imorgon, BRAAAAVO! Men aja, hon sa att det skulle vara ett lätt prov med självklara grejer och sen uppgiften får jag be om en ny o lämna i hennes fack på torsdag bara.

Är hos älskling nu:) Mötte honom i centrum när han kom hem från "lägret", vi kollade på prison break eftersom han missat det och sen käkade vi middag. Nu har han precis åkt på träningen, så jag ska lägga mig i sängen och plugga ännu mer nu, tills han kommer hem (?) Då blir det sova som gäller iaf, fall jag ska orka upp klockan sju imorgonbitti för att åka o göra skitprovet.. Nej nu ska vi vara positiva.

Efter provet imorgon på gymboxspinn ska vi köra gym innan vi slutar, kursen slutar alltså. Redan. Sen slutar jag för dagen, klockan tio lixom, normalt. Aja, då blir det förhoppningsvis så att jag kan få göra mitt prov tidigare än två. Så jag kan plugga på lite bara och sen skriva på direkten så att jag kan åka hem sen, det vore skönast iallafall. Annars måste jag hem och sen tillbaka igen, onödigt. Aja får se hur det blir..

Efter skolslutet imorgon ska jag iallafall bara umgås med älskling, myys. Ingen hockey då heller! Skönt. Onsdagar är riktiga mysdagar numera:) Sen blir det sova hos honom igen imorgon, jajjamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback