Today

Igår när jag skulle kolla prison break höll jag på att bli tokig, det är så JÄÄÄÄVLA spännande, fyyyyyy. Jag tror jag o älskling pratade typ 4a ggr i telen för att jag var så kinkig o inte trodde jag skulle kunna somna sen heller för att det var så jobbigt att kolla på det.. Men jag sov hur bra som helst hela natten:)

Idag, skulle börja vid tolv som vanligt med religion, men jag klarar verkligen inte av cepeläraren.. Så vi gick till bibblan o satte oss vid ett bord o bara satt istället. Mkt bättre! Sen trippa vi vidare till centrum, Linn skulle handla kalender för hennes tar slut snart, och jag skulle kolla en grej på apoteket..

Sen var det bara att sitta o vänta på arbetsmiljön, att den skulle börja, 40 minuter senare var det dags. Väl inne på lektionen var det filmtittande som gällde. Men vi gjorde väl allt annat än o kolla filmen iaf, fy på oss. Slutade med att Göran inte orkade ha kvar klassen för ingen lyssnade så vi fick gå hem:)

Jannike gick med mig till centrum, vi båda köpte lite gott tills ikväll, det är ju match juuu. Sen handla jag det mamma bett mig om och sen gick vi till bussen för att åka hemåt. Väntar på att mamma ska komma hem nu så hon kan laga middag, sen kommer älskling hit så ska vi äta middag, kolla matchen på tv4+ och sen ska han sova med mig. Myyspyyys. Så inatt kommer jag väl ligga o trycka mig mot kalla väggen igen då, för att inte förstöra hans läpp, kuuuul. Men jag vill ju sova med honom så jag ska inte gnälla;D

Imorgon har vi bara EN lektion, nödvändigt. Börjar 10.20 och slutar 11.40, långdag för mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback