Då var man med..

Jaha, tänka sig att jag hängde på det här också.
Men jag måste ju säga att det känns ju bättre att skriva här än att skriva på pa varje dag:)

Det känns som att mina tankar och åsikter, funderingar och bara allmänna känslor hör hemma bättre här, i en sån här "riktig" blogg, än i en på playahead.  Så jag hänger på er andra bloggnördisar;)


Det får väl bli det för idag då.


Så det blir nog spännande att se om jag kommer hålla mig till min alldeles egna blogg nu då.
Tack  Emmi för idén, som vanligt är du min inspiration! ;D hihi

Kommentarer
Postat av: Emmi

hihi, din söter!
du får allt ta att uppdatera ofta i denna blogg nu va? :)

2006-09-26 @ 19:56:30
Postat av: Elin

jo jag ska försöka göra det;D

2006-09-27 @ 13:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback