Fredag

Jahaja, efterlängtade helg är äntligen här.

Dagen var nästan precis lika seg som gårdagen i skolan.. Tråkigt.. Hade snack om APU;n från halv tio till lunch med alla andra mpklasser, förutom grafisk :p I bmc, så det var lite teaterspel och sådär, halvkul. Sen efter lunch var det absolut inget kul alls, lika lite gjort som igår. Känns super bra?! Nej.

Gick o mötte älskling i centrum så åkte vi hem till honom, då var Tilda här så det blev lite gos o lek. Efter maten la vi Tilda i vagnen så gick vi till ica för o handla lite godis till idol;D Det är ju nästan ett måste.. Blev idoltittandes och sen marrängswich (elr hur det stavas) nu efteråt med Camill o Micke också:) Myspys.

Eftersom jag är supertrött och älskling också + att han ska åka tidigt imorgon för match, så blir det lite tvtittandes nu och sen sängtime, det ser jag verkligen fram emot:) Haha.

Imorgon ska jag hem o fixa mig när jag vaknat, handla present till Camilla och sen möta upp Linn & Cami för att käka något till middag någonstans:) Sen tillbaka till älskling, och då, iiiiit's partyyyytime:D

Kommentarer
Postat av: Linn.

Yääääääää snart är de dags att mötas upp gumman :D haha

2006-09-30 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback