Onsdag

Idag började med gym,box,spinn. Jag stog över pga min jobbiga mage som aldrig blir bra:/ Doktordags på onsdag, om en vecka exakt. Då hoppas jag på att äntligen få klart om det är något eller inte..

Efter lektionen så gick jag till Marie på kansliet, så tog vi varsin toast o dricka och satt o snacka i typ en halvtimme tills det var dags för mig att gå på lektion igen, myyys:) Svenska lektionen var det NP-övning, skit trist. Man skulle läsa ett helt jävla häfte men Linn, Cami o jag satt o snacka istället vilket vi också blev utskällda för, men vaddå vi kanske inte orkade läsa i en och en halv timme..

Aja efter svenskan var det lunch, korvstroganoff. Äntligen något ätbart i vår matsal. Efter maten åkte jag till mammas jobb för att vänta på att hon skulle sluta, det var ju "standag" idag:)  Väl inne i stan hittade jag ett par jeans, 2 t-shirtar, 1 linne, 1 "partlinne", 2 koftor och lite hårklämmor, diadem, ett halsband och örhängen. Tack snälla mamma<3

Vi mötte upp pappa o Andreas i centrum så åkte vi o storhandla, wiiie. Haha. Men vad gör man inte för att vara snäll mot mamsen o papsen;) Blev också donkenmat, muuums. Efter handlingen var det hem o mysa lite och nu är det snart dags för bedtime tror jag. Både jag o älskling är supertrötta.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback