Torsdag

Vaknade upp imorse vid sextiden pga att älskling ställt typ tre olika klockor på väckning, jätteskönt. stängde av och satte om alarmet sen försökte jag somna om igen, vilket jag inte lyckades så bra med.. Jag somnade om först när älskling gått upp ur sängen och promenerat till bussen, då kunde jag slappna av igen och slippa oroa mig för att han skulle försova sig o bli försenad till jobbet pga klockan. skönt!

Jag fick sova en timme ungefär sen ringde klockan igen för att väcka mig, jag ställde om den så jag fick sova en halvtimme till, tills det ringde igen, då var det faktiskt dags att kliva upp o göra ordning mig inför skoldagen. Det blev lite stressigt men det var okej för att få sova en halvtimme längre;)

Väl i tumba mötte jag Linn som inte heller ätit frukost, så vi promenerade till foto o lämnade våra väskor och fick närvaro sen gick vi till pressbyrån för att köpa bulle & varm choklad:) så mötte vi Cami samtidigt.

Dagen gick jävligt segt, gjorde inte ett skit idag. Sorgligt men sant! Eller jo, fick veta att studentskivan är bokad o klar nu, bara betalning o biljettsäljning kvar då, men hur underbart är inte det?! 26/4 Berzelli bar, har vi alla fem MP-klasser studentskiva, de'nii:D Och så fick vi veta att utspringsdatumet blivit ändrat, precis som vi önskade, till den 31/5 istället för 1/6, så att vi slipper springa ut samtidigt som dom andra gymnasierna:) Underbart bra! Så nu är det bara att vänta på aprilmånad:) Och sen MAAAAJ! Woohooow:D

Idag, är just nu hos älskling. Har ätit middag med Marie precis:) Älskling är på träning så han träffar jag inte förrän jag kommer hem från ljuspartyt som jag o Marie ska åka till snart, hos Camilla. Då efter det blir det iaf myskväll som vanligt när vi umgås, och lite chips & dipp faktiskt:D Muuums.

Love my life<3 och min käre pojkvän såklart, duärbästhjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback