40års fest!

Jag kom faktiskt inte hem tomhänt igår efter skärholmen/kungens kurva rundan med älskling, ohyes. Ett par svart lack-klackskor fick följa med mig hem och kommer sitta på mina fötter under studentskivan, förmodligen inte hela natten dock, haha. Lite för hög klack för mig men fina är de verkligen:) Älskling prövade också ut kostym som han åkte och hämtade o betalade idag, hottie! Nu längtar jag verkligen till kostymstunder för han är sååå snygg!

40års festen var verkligen superkul! Mycket god mat och dricka och superfrän lokal:) Och så coola gäster, orkar inte gå in på detaljer mer än att älskling nu mer är nära vän med William som tagit in Easton märket (hockey) till sverige - Cool, han kommer tydligen få en gratisklubba så fort Will åker till ryssland med Börje Salming och snackat med honom. Ännu mera cool, haha. På denna 40års fest kunde allt vara möjligt. Efter god mat och liveband och massa mingel begav vi oss hemåt, trötta som vi var. Jag deckade i sängen så fort jag klev innanför dörren, trevlig jag vet:)

Idag när vi vaknade åkte vi hem till Ann & Stefan där älskling skulle plocka upp Janne för att åka o handla kostymen. Jag stannade kvar med tjejerna + Stefan och åt lunch:) När älskling & J kom tillbaka blev det fika innan vi åkte hem till kassmyra.
Tvärn & Lopez kom förbi en stund och när de skulle gå igen bytte jag o älskling om och åkte till broan där det blev en joggingrunda:) Det måste vara kors i himmelen för min del alltså, men skönt var det!
Nu har vi precis duschat o väntar på middagen. Mums! Tyvärr måste jag ta tag i religionen nu..
Efter maten blir det kanske en tripp till C&M, länge sen nu. Mys isf:) Annars väntar en hemmakväll med Wallander på tv, don't miss!
C i a o o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback