Bra uppvärmning

Den här natten har varit en hemsk natt, usch. Jag har nog inte sovit riktigt ordentligt alls, men vid halv tre fick jag springa ut på toan och spy. Så illa mådde jag! Satt där i tio minuter innan det typ tog slut på spya - usch. Försökte somna om och det lyckade jag med, men fortfarande så sov jag inte alls bra, jag mådde illa hela tiden. Vid fyra fick jag gå upp igen för att besöka toan en gång till och tömma min typ redan tomma mage ännu mer:( BLÄ!

Sen fick jag iaf sova till mami ringde ut till mig vid sju. Då blev det inge mer spya och jag mådde typ bra? Undrar vad det är för fel? Hur kan man bara spy utan att vara sjuk eller fyllesjuk? Suck. Jag är inte gravid iaf, nej! Så det behöver ingen fundera över. Men kul är det inte att behöva ligga vaken för att gå o spy.

Och eftersom jag inte mådde dåligt annars så gick jag till skolan som vanligt, till nationella. Jag hade lite hjärnsläpp så vi får se hur resultatet blir! Jag hoppas på att det blir bra.
Efter nationella lämna jag in början av arbetet i T&R, sen lämna jag tillbaka kameran o kolla bilderna jag tagit. Så imorgon kan jag äntligen bli klar med mitt projekt. Om inte Dan envisas om att jag måste ha med mig själv. Iofs tar det inte spec långt tid att fixa det då. Hur som, det känns super att allt börjar släppa nu.

Nu har jag iaf fått i mig min kycklingsallad, gott. Har fortfarande den där skumma känslan i magen:/ Hoppas jag slipper det ikväll och inatt. Jag vill inte spy en natt till, då kommer jag inte våga dricka imorgon o då förstörs ju allt, haha. Gud vad jag längtar tills imorgon:) Johanni ska fixa mitt hår, awwie. Sen limmon:D

Nej nu ska jag prata med min älskling som ringde precis, vi har lyckats skriva om samma sak - haha:D Han kommer nog hit snart, awiee. Annars så ska han iaf hämta mig efter solduschen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback