BYZ :D

Igår vart det som jag skrev tidigare TBs och det kunde fanemej inte vart roligare:D:D Kvällen började här hos mig med att jag o älskling skålade och sen tog dricka, hiihi. Liten stund senare trilla Tomi & Mackan innanför dörren och där satt vi då återigen:) Värmde upp med de bästa låtarna från melodifestivalsskivan på högstavolym, ohyes;D Sen bestämde vi oss för att promenera ner till centrum där vi skulle möta Cämicam innan TBs! Sanne ringde upp mig och vi snacka nog hela vägen ner till centrum, HAHH -jag var då inte alls full allaredan gumman;)
In på TBs i sällskap med Linn & Lina också. Väldigt tomt var det tiden vi kom och inte ens leggkontroll, that's ok. Till min stora förvåning satt BYZgänget och åt vid ett bord lite längre bort när vi kom in, how cool. HIHI.
Sen iaf trilla det in massvis med människor och jag tror jag kände till alla mer elr mindre, roligt och mindre tråkigt men men. Sen kom också Sanne & Madde äntligen:D Skit roligt att träffas igen och att Madde grejjat, yesyes. Kvällen sprang typ iväg och det gjorde även mina pengar på drickat, vad var det med mig igentligen? KULKULKUL! Vid ett-tiden uppträdde äntligen BYZ och jag hade knappt röst kvar efteråt, hihi. Det var det värt tusen ggr om! Längst fram med Sanne & Madde bredvid och handhållning med BYZarna flertalet ggr och drickning ur hans vattenflaska:D HAHH vaddå status! Vi skicka runt den i hela sällskapet, haha. Jag stormtrivdes verkligen hela kvällen och ville knappt gå hem, förutom med tanke på halsen och drickat., för att citera Tomi och Mackan så; Heeeeeeelt stångad! (Jag var ju inte alls det grabbar!) :D Så hemgång vid kvart i två i sällskap med Mackan, Tomi, Olle och sen även Cämicam:) Jag o älskling tog taxi direkt hem så vi slapp gå och frysa, skönt.

Det bästa med kvällen, kanske iaf, var nog att få träffa Carro igen efter alla år! Gamla bästakompisen från sexårs till typ 3an/4an! Trot eller ej men jag har nog saknat henne mer än jag trott, förhoppningsvis blir det ändring på det nu! Jag hoppas verkligen på det:)

Älskling och jag vaknade typ åtta imorse, suck. Drack massa cola, fan vad gott det var. Sen gick vi in vid nio då vi gav upp om att somna om. Frukost framför teven och barnprogram. Mys. Sen somnade vi båda och vaknade upp typ för en halvtimme sen, haha. Då fick jag något ryck o typ sprang ut till mig för att torka resten av håret för att sen få ordning på det och resten av mig.
Om en timme ska vi åka till älsklings moster där det blir firande som jag skrivit förut och middag:) Sen blir det nog förbi statoil och handla hem bröd och något annat? Och sen hem o ha chillikvilli - skönt.

Imorgon är en kväll att se fram emot! Hoppas på det bästa:D Med dom bästa, awww. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback