Crazy night.

Satan vad mycket människor man känner igentligen, det märks inte så annars. Och vad kan man göra när man är på en fest, inbjuden, och annat folk springer in och tror det är lugnt? Bara så jävla tråkigt. Hitta på något eget istället. Hur som helst så var det som var himla trevligt och roligt. Synd bara att det slutade som det gjorde..

Det bästa med gårdagen var nog att vara med familjen Parkenberg igen:) Så länge sen sist och det märktes vid middagen, shises. Nytt rekord för min del att sitta vid bordet, men gud så mycket att prata om. Och sen blev det ju mycket roligt när förandet satte igång på Emmis rum - haha! Vi är verkligen egna. <3

Idag ska älskling på bajen matchen så jag ska bara ta det lugnt medans. Ska ta en promenad ner till solbo och handla grejer tills ikväll på ica & gulan. Sen när älskling kommer tillbaka ska vi äta tacos tillsammans och bara rå om varandra<3 Mami o papi åker till landet nu så det blir ensamt tonight och det ska vi njuta av. In the "Big" house då. De tar med min boxer som alltid också så tevetittandet får bli inne. Om jag är riktigt duktig promenerar jag nog hem också, i detta väder är det ju underbart:)

Måste väl passa på att tala om att jag har fått ett "napp", på hundfronten! Men tyvärr befinner sig denna underbara varelse i Mora i en fosterfamilj nu så jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Men gud så fin han är, Macho<3
Det funkar tyvärr inte att ladda upp en bild på honom här:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback