En grej mindre

Då var en av dessa uppgifter denna vecka avklarad! Thank god! Jag vet iofs inte om jag behöver göra ett omprov sen men det visar sig förmodligen näst-nästavecka då det är nästa religionslektion. Hope not! Kändes helt okej och jag tycker jag svarade bra på det som var. G borde vara klarat men som sagt, man vet aldrig.

Gårkvällens barngympa gick lysande! Ingen där när vi kom så vi kunde gå direkt in i salen o bygga banan (spara tid!) innan alla barnen skulle dyka upp. Så vi körde banan direkt, 2*2 varv, och sist så såg det faktiskt bara bra ut:) Så nästa gång blir det samma visa igen för att det verkligen ska sitta med avslut också! Jag är stolt över barnen!
Direkt efter barngympan blev det hem, där älskling redan väntade, för middag:) Efter att vi ätit tog vi bilen och åkte ner till gulan där det blev litelite godis och sen chips till älskling. Sen blev det raka vägen hem för att se på Anna Pihl! Och direkt efter det, 24. Sen blev det Prison, jag vet inte vad jag ska säga om det.. Nu är det iaf uppehåll till höst så. Blev lite plugg i alla pauser också, älskling förhörde mig som alltid, hihi.

Nu ska jag försöka skriva ihop lite för Turism&Resor eftersom första inlämningen är imorgon, suck. Sen ska jag nog läsa på lathunden för nationella också. Och sen så måste jag förbi mamis jobb o hämta pengar så jag kan handla potatisen så att jag kan göra middagen klar tills älskling kommer hem från jobbet. Rödspätta & potatis blir det ikväll, yummie! Sen får jag hoppas att vi hinner mysa lite innan han ska åka på träning. Då blir det ett varmt bad för min del och sen bara chill hemma med mig själv. Antar att mami gör mig sällskap också eftersom det är tisdag = speldag för papi så dom kommer väl köra här hemma som vanligt o då vill mami inte vara där inne. Mys.

Imorgon är det dags att vara barnflicka igen, moneyhoney! Sarah kommer nog runt sju som vanligt. Så det blir typ bara lite koll på teve för henne och sen sova direkt. Sen på torsdag ska jag lämna o hämta henne sen tar mami över eftersom jag ska på skivan:) Moahah! Antar att jag får pengarna på fredag, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback