Fjorton månader

Idag är det fjorton månader sen jag blev tillsammans med världens bästa pojkvän, helt sjukt att tiden gått så snabbt. Det känns som att det var igår samtidigt som det känns som att vi alltid varit ett.
Jag är verkligen lyckligt lottad<3

Inspelningen av Time Out igår var otroligt rolig, nästan bättre än Parlamentets faktiskt! Det beror nog på att det var grymma komiker med och bra gäster: I lag Väst var det Henrik Hjelt tillsammans med Per med Yannick Trigaro (bl a Kajsa Bergqvists tränare) Och sen i lag Öst, Annika Andersson + Babben med pingisspelaren Jörgen Persson!
Det gick nog inte en minut utan att man skrattade utan det var rent ut sagt skitkul:D Martin Timell är verkligen en sköning han också. Nära på att jag gick fram till honom efteråt och frågade om min gillestuga men jag fega ur;D
Jag är supernöjd med kvällen:)
När vi kom till tumba hade vi bilen där så det blev ett stopp på gulan innan vi åkte hem till kassmyra där Tilda befann sig också. Marie hade vart barnvakt. Så upp med godis och bänkning framför ugly betty gällde:D Äntligen tillbaka! Den serien är verkligen bra, även om det var lite snurrigt nu. När Betty var slut åkte C&M hemåt med lillkorven och jag o älskling begav oss uppåt. Snabbdusch för mig och sen sängen. MYS.

Imorse ringde klockan redan halv sju :O Det borde vara olagligt när man annars börjar 11, 12. USCH! Men upp kom jag och iväg till bussen och fram till skolan. Damn I'm good. Massa prat om studenten under Turism&Resor lektionen vart det, fy vad mycket pengar som ska caschas fram nu alltså, tur att mami&papi står för allt:)

Nu är jag hemma igen, skönt är det iaf att man slutar så pass tidigt. Ska packa om väskan och så innan jag ska ner till skolan igen för att hämta en kamera. Och sen möta mami i centurm för att köpa studentskor (om de finns kvar) och skor och klänning till skivan. Om jag hittar något nu då? Suck. Sen ska jag direkt hem till älskling där natten ska spenderas igen. <3

Imorgon bitti, kl 05.00 ska jag börja fota 24 timmars uppgiften. Det ska bli spännande att se resultatet sen! Jag ska verkligen försöka att inte fuska men jag kan inte lova något(a) Haha. Jag ska iaf fota fötter så jag kan röra mig fritt under dygnet bara inte glömma att fota varje timme. Skönt att man inte behöver vara i skolan iaf;)
På fredag, 05.00 är det sista bilden sen får man sova ut och sedan gå tillbaka till skolan så fort man orkar. För att lämna kameran och framkalla bilderna då. Jag känner på mig att jag kommer dyka upp så sent som möjligt:p

Nej nu ska jag in i huset för lite lunch, c i a o o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback