Fotodag

Det var länge sen jag var med på en fotodag nu känns det som, men idag var det iaf dags igen. Projektet ska tydligen vara klart denna vecka men jag är inte klar på långa vägar så.. Har iaf pratat med Dan och bara jag är klar till själva utställningen är allt lugnt. Är på gång men jag blir inte alls nöjd, jag ville ha min gamla idé att ställa ut. Men vad gör man, suck.

Bara halvdag idag då det var utställningsdags och jag är typ på sjukfronten igen så jag fick tillåtelse att skippa denna utställning men jag fick dessvärre inte stanna i skolan vilket jag verkligen hade behövt, ännu mer suck. Följde iaf med Jannike och inhandlade grejer till hennes kattungar hon ska hämta imorgon - jag är nu ännu mer sugen på min hund jag SKA ha! :( Har hittat två stycken jag lämnat intresseanmälan på nu iaf så kan man ju hoppas på att jag blir vald, men jag är nästan helt säker på att så inte kommer inträffa. Tyvärr!
Efter det mötte jag upp älskling som hade varit o gjort drogtest (något alla byggare får göra sista året) så han var därför ledig och vi kunde åka hem till mig tillsammans:) Har inte gjort spec mycket sen vi kom hem mer än att kolla hundar/bilar, haha. Sen massa bus som alltid vilket är något jag verkligen älskar med oss<3

Nu ska vi snart röra oss ner mot centrum igen där vi ska möta Hasse och åka o titta på ytterligare en bil, kuwl. De älskling hittills har tittat på har tydligen inte varit så bra som de sett ut på bilderna, massa skit som rost och så, så han letar vidare och jag hänkar på. Hihi.
Efter biltitt blir det hem till hjärtipärti och sova. Hockey ikväll som jag antar att vi kommer titta på, haha. Och en god middag med svärpäronen I guess. Min härliga vardag alltså. <3

Imorgon är det fredag som innbär WHAT för mig? Älskling ska på lagfest/avslutning och jag har varken pengar, ork eller sug för en utekväll så det blir en hemmakväll. Sen kommer han och joinar mig i sängen:) Jag lär ju sova då men det blir myspys iaf. Men kvällen då, antar att det blir en fiskmiddag hemma med mina älskade päron och sedan bänkning i soffan framför så ska det låta, typ. Jag klagar inte, men kanske lite bättre sällskap, hallå.

Nej nu ska jag slänga mig på min underbara älskling som ligger i soffan och ge honom en fet blöt kyss, HAHH. Han är så vacker<3 Ett år och två månader på onsdag, helt otroligt. Jag är så KÄÄÄÄÄR i honom:)

B y e e .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback