Fullt upp!

Fråga mig inte varför texten är stor i förra inlägget, jag skrev med liten:S

Nu känns det verkligen att det här är slutet, allt kommer på en gång nu och bara en vecka senare är det ingenting längre. Fan vad underbart! Tanken på att det snart bara är en månad kvar i skolan är helt sjukt grym:) Jag längtar något otroligt! Den här veckan är det 4 grejer som ska göras i skolan, nästa vecka är det 2 och sen veckan därpå är det 1, sen är allt slut!! FATTA?! De sista två veckorna kommer nog vara hur bra som helst, inga prov och inlämningar mer än fotoutställning som heller inte är speciellt jobbig - gud vad jag ska njuta!

Igår när jag o älskling duschat o ätit middag, och jag gjort min religion, så åkte vi till grödinge för att slå lite på ranchen. Det börja självklart regna på vägen dit men det spelade ju ingen roll eftersom det fanns tak!
Gud vad vi skratta, jag måste nog vara världens grymmaste på att slå:) Men faktiskt så gick det nästan bara bra, för att vara Elin och aldrig spelat golf (förutom testslagit på ranch då) så var det bättre än nästan bara bra!
Eftersom det regna var det knappt någon där, typ 2 st ute på banan och vi på ranchen:) Så när vi slagit ut alla bollar gick vi till putt-green (?) där vi skulle tävla. Jag vill inte ens skriva hur det gick för mig, men kul var det och det är ju huvudsaken;)
A - Du siktar ju inte ens älskling, kom igen nu!
E - Nej? Det räcker med att jag ska träffa bollen ju.
Men det gick faktiskt bra där också efter ett tag, till och med älskling vart imponerad då;D En trevlig golfsväng!

Imorse ville jag inte alls vakna, jag var verkligen inte sugen på skola. Men skola blev det och nu är denna dag över också. Skönt! Gick till älskling efter skolan så fick jag skjuss upp eftersom han skulle hämta ut sitt körkort, HAHA han är så jävla ful på det:D Men ändå så var han snygg i snaggat när man vant sig iaf, aja det är väl samma nu? Bara vänja sig vid hur ful han är på kortet, haha:D Nej nu ska jag inte vara elak!
Sen jag kom hem har jag ätit mellis och kollat igenom massa reklam som låg i brevlådan, fun. Nu ska jag försöka plugga lite religion och kanske Turism&Resor. Religionen är viktigast nu så! Prov imorgon känns inte alls roligt.

Sen är det barngympa idag som vanligt. Blir nog mycket övande inför uppvisningen idag, hoppas alla sköter sig så man kan få vara glad när man kommer hem ikväll, så älskling inte blir drabbad av mitt super-not-roliga humör;)
Anna Pihl, 24 och Prison på tvikväll också så jag får klämma in pluggeriet i pauserna, haha. Tvfreak, yes I am!

Plugg nu, c i a o o

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, va söt konversation med de där att du inte siktar :D hihi <3

2007-04-24 @ 18:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback