Glad Påsk :)

Jag har, tro't eller ej, fått hela fem påskägg nu:) Hos Ann (älsklings moster) igår fick jag leta fram tre stycken, så himla gulligt. Fick även en trisslott av Gittan & Janne i ägget men tyvärr vann jag inget. Ett ägg var från Tilda och det tredje från Mimmi (älsklings gammelmormor, cuutie). Middagen i sig var himla mysig och vi kom inte därifrån förrän efter sjutiden. Jag älskar såna dagar då vi är med hans släkt för alla är så otroligt underbara! <3

Vi följde sen med C&M hem till dom där vi pratade massor som vanligt, åt ännu mer (GODIS) och bara lata oss. Tilda var som tokig i sin fåtölj framför hockeyn på teven, haha sötnos! Vid elva tog vi bussen hem till igen och ja, åt igen. Kvällsmacka är ett måste ju! Efter den blev det ut till sängen som gällde, skönt.

Idag när vi vaknat gjorde vi ordning oss och tog bussen ner till centrum. Smarta som vi är glömde vi plinga när vi skulle gå av så ja, vi fick gå från bergudden hem! SUCK! Men vi hade ju iaf roligt på vägen, älskling<3 ;)
Marie fick en påskblomma av oss såklart också och vi fick leta våra ägg, haha. Sen har vi bara slappat ännu mer.

Tonight then; grillmiddag hos Sean, kulkul. Sen blir det partynight efter såklart:) Jag ser verkligen fram emot kvällen efter den lyckade på TBs! Hoppas på en hel-lyckad kväll igen med alla braiga vänner<3
Nu ska jag göra mig klar för avgång mot Sean, hahh!

För övrigt så har jag typ världens största blåmärken på båda mina knän :O !! Det gör inte lite ont kan jag tala om, det ena är typ en blåsa i också, haha. MEEEN, det var värt det:D Jag stog längst fram och fick hålla Byz i handen;D
--> dumma kravallstängsel !

Glad påsk .

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Glad Påsk =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback