How I Love it

Gårdagen gjorde jag inte mycket alls på, skönt var det iaf. Jag låg mest inomhus (jo det var fint väder men jag var bara sådär allmänt trött och seg) och löste korsord o titta på teven. Sånt jag gillar alltså, haha.
Åkte ner till centrum och köpte lite småstuff som behövdes till middagen som skulle göras senare så jag kunde förbereda tills älskling o päronen mina kom hem! Grillad fläskkotlett och pommes, mums! Med sallad och bea:)

Sedan blev kvällen spenderad med att se på hockey, aldrig slipper jag det alltså, haha. Tyvärr så vann ju Modo så det var inte alls roligt.. Efter matchen tog jag o älskling ett varmt (alldeles för varmt!) bad tillsammans, med massa skum i:) Supermysigt! Sen blev det varsin smörgås innan vi gick ut till mig.
Prison Break kunde ju inte motstås så det såg vi på! Men nej, jag är grymt besviken på den serien alltså. Jag har missat minst 4a ggr nu och dom är ju för fan kvar på samma ställe fortfarande, HAHH! Jaja, det går ju inte att sluta följa den heller riktigt.. Sen blev det iaf sängen för oss båda, skönt.

Nu har jag precis vaknat och vädret är inte alls roligt, suck. Jag väntar fortfarande på min mobil så man får något kul att göra, hihi. Senare blir det hem till C&M för att hjälpa Camilla med något pyssel I think. Och sedan sängtime/tevemys/film hos älskling efter det. T h a t ' s   h o w    I    L o v e   i t .


Soon you'll realise it and then you'll know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback