Hundar utan hem ♥

Jag är helt såld på att leta hund nu, men det är bara så helt enkelt.
Letade tidigare på hundstallet men nu hittade jag istället sidan: hundar utan hem. Det är hundar från irland som är övergivna, hemlösa, vanskötta och bara ensamma som kommer hit till sverige för att få nya hem, självklart genom svenska människor som arbetar i irland också. När hundarna kommer så är dem "rena" med allt vad det innebär.
Jag har nu anmält mig där och hoppas på att jag snart hittar någon som kan passa mig. De jag hittat hittills får jag inte adoptera förrän jag är 25 och så länge väntar jag inte! Synd eftersom de är grymt fina och Hoff lät underbar.
Bara hoppas på att jag hittar någon bättre som matchar mig, som jag kan trivas med och som kan trivas med mig.
Att adoptera en hund härifrån kostar 4700 och då är dem som jag skrev redan "ordninggjorda" hos veterinär så man får en fräsch och frisk (förhoppningsvis) hund som är väldigt kärleksfylld och kelsjuk:) ♥

Älskling är på G hem hit nu, blir spagetti och köttfärssås till middag när han kommer - mums. Sen ska han vara på eckerö halv sju och kolla på bilen, jag har inte bestämt om jag ska med eller inte men det lockar. Hur som helst så blir det iaf hit och sova sen. ♥

Nej nu ska jag, hundtoken, spana vidare i hopp om napp ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Skulle också vilja ha en hund, men jag är allergisk mot hundar :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback