Jag vann

Nu är 24timmars uppgiften klar och jag har redan varit i skolan och lämnat in kameran och filmrullen. Haha, jag lyckades inte så värst bra, typ 15 bilder av 24 blev så man såg. Men Dan tyckte det var huvudsak att man försökt!
En riktigt kul grej att göra faktiskt, kommer nog göra om det någon gång efter skolslutet också. :)

BTW, jag fick veta en kul grej i onsdags när jag hämtade kameran; Vi fick en fotouppgift, tema Misslyckande. Så skulle man fota det man själv tänkte på, till någon dam från nåt ställe där dom ska välja den bästa bilden och trycka den i nån tidning eller broschyr! Älskling & Tomi fick vara mitt projekt för bilden och göra som jag ville till min idé. Och ja, i onsdags fick jag alltså reda på att min bild vann! HAHA, den ska alltså tryckas:) Det är coolt.

Gårdagen då, älskling kom hem och hämtade mig vid tiotiden då han var klar med nationella. Då åkte vi hem till farfar och överraskade honom:) Han blev jättelycklig över besöket först och främst men sen också över att älskling tagit körkortet såklart! Vi åt lite lunch och farfars hembakta bullar efter. Det var mysigt:)
När vi åkte därifrån plockade vi upp Tvärn i skolan eftersom han och Lopez skulle ha varsin biljett till skivan, men jag hade en biljett kvar så vi ringde Emil som sa ja, så vi åkte till centrum och lämna den till honom. (:

Sen åkte jag o älskling hem till honom, han packade ner lite grejer för morgondagen och sådär. Sen blev det en tripp till biltema där han skulle kolla på lite grejer till bilen.. Sen upp till hans morfar och pröva skor, haha. Och sen hämtade vi upp mami i centrum innan vi åkte hem till mig igen:)

Direkt efter middagen åkte vi till älskling o hämtade golfgrejerna och sen ut till botkyrka golfklubb där Werre väntade! Dom skulle köra 9hål så jag gick med några hål innan det börja regna alldeles för mkt då satte jag mig i bilen och väntade istället. Sen blev det stopp på gulan för lite godis innan vi åkte hem igen, lagom till Time Out skulle börja också:) Självklart var vi ju med, haha. Kulkul. Men syntes bättre på Parlamentet faktiskt.

Efter det gick vi ut till mig o hade myspys. Sen blev det sovdags, men haha, vi fick något ryck. Vi båda skratta så vi grät av det:D Ibland är min älskling alldeles för knäpp alltså. :) BÄST var namnet (hans), världs bäst! <3

Nu ska jag städa lite och packa lite så jag är klar tills älskling slutar jobbet. Då blir det hem till honom. Sen ikväll beroende på väder kanske det blir grödinge en stund på ranchen. Annars bara myskväll. Älskling ska ju vara fyllechaffis till Marie & Hasse också som ska på botkyrkafest. Hihi.

S o  l o n g .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback