Kallt

Usch nu har jag gått omkring och frusit enda sen jag kom hem från landet:( Nyser gör jag också så jag vet inte vad det är frågan om.. Ingen förkyldning nu tack. Kände iofs av min kattallergi igår när jag gosa med Snusan men nu är ju inte ens min egna katt hemma? Antar att jag fryser pga att jag är trött, men nysningarna då?

Nu (20.00) slutar älsklings träning så då kommer han väl snart. Vi måste till maxi hur som helst eftersom det är söndag o allt annat är stängt? Suck. Men vi måste ändå handla något att äta också, sen middag elr vad? Vi åt sen lunch så det gör ingenting. Sen börjar ju Wallander klockan nio också men den lär vi ju missa pga handlingen.

Och förmodligen ska vi hem till Emmi senare (när hon slutat vid 22) för att vara lite sociala med henne o Mackan, men vi får väl se hur allt löser sig denna kalla söndagkväll, haha. Om vi ändå ska handla kanske vi får åka direkt dit sen. Sen sänggång blir det då iaf.

Igår fyllde min käre farfar år också, 83 år. <3 Jag o älskling skulle åkt dit idag men nu blev det ju inte så med tanke på hans träning som hamnade i vägen för det. Blir nog ett snabb-besök hos honom imorgon på dagen istället. Om han nu inte skulle till landet då. Grattas ska han göra iaf, världens bästa Farfar<3

Nej nu är jag väldans hungrig så nu får älskling skynda på!
M a t ,  t a ck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback