Lugnkväll

Gårkvällen blev mysigare än jag trott mig:) När älskling kört H&M till ishuset beställde vi pizza på beneventos, yummie. Det blev hem o käka snabbt för att sen åka ut till botkyrka golfklubb. Stefan och Werre var sällskapet. Jag väntade i bilen eftersom när vi kom så hade någon glömt nycklarna i nyckelhålet på bilen, denne någon var en man som kom efter 40 minuter typ. Han blev jätteglad för att vi tagit hand om nycklarna åt honom och gav mig typ världens hårdaste kram. Haha. När älskling kom tillbaka så åkte vi till willys för att köpa lite gott till kvällen och sen direkt hem till honom igen för att se på Talang 2007:) Det var riktigt bra!

När det var slut var det dags att åka till Mackan, vi hade sån tur att vi blev stoppade av polisen och älskling fick blåsa också:) Haha, coolt. Det var tydligen värsta kontrollen där och alla blev stoppade så det var inget fel på oss;) Men älskling blev inte lite orolig, haft körkort i två dagar o blir stoppad - haha! :D
Vi åkte förbi ishuset och pratade med H&M och Bengan, älskling var tvungen att berätta vad som hänt såklart. Sen blev det vidare hem till Mackan. Blev typ bara hopp in i bilen direkt igen för att sen åka till fittja, Coop, för att hämta Emmidarlingen som slutade jobba tio:) Åkte hem till Mackan igen där det blev massa gottisätandes, film och bara allmänt trevligt mys. Kvart över tolv körde älskling hem mig för att sen åka och hämta upp fyllisarna i ishuset, haha. Jag råkade somna direkt när jag kom hem så när älskling kom flyttade han på mig, självklart vaknade jag, och så pussade han lite på mig, sen somna jag om igen.

Nu har han redan åkt. Dom har träning och han ska ju självklart köra dit både Mackan & Tomi så han var tvungen att åka. Jag ska snart in och duscha/bada och sen fixa mig så gott det går. Äta frukost måste jag också.
Sen ska jag möta älskling efter träningen och då blir det skärholmen för att leta skor åt mig o kolla kostym åt honom:) Sen får vi skynda hem och byta om för sen måste vi gå till Kerstins 40års fest!

T r e v l i g   k v ä l l !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback