Påskägg

Ja eftersom mina päron är så trevliga att de åker ner till skåne imorgonbitti så har jag allaredan fått mitt lite förskott. Melodifestivalsskivan och ett par vita tygskor:) Thaaanks<3 Ja det schlagerfanet jag är så är jag superlycklig för skivan och jag kan tala om att den pumpas för fullt här hemma nu, ohyes. Original ska det va!

Gårdagen började med att jag promenerade till gulan och lämnade tillbaka filmen. Sen spenderade jag resten av dagen hos C&M again. Lunch direkt när jag kom dit som för min del bestog av en kycklingsallad, yummie. Sen blev det mest massa pyssel och tadda(!) resekoll! Ja för nu är vi på gång, äntligen. Förmodligen åker vi fem tillsammans, 2 veckor i cypern (om allt går som vi vill på resebyrån sen) i september, p e r f e k t ! ! Nu hoppas jag på det här. För övrigt så ska det vara 32 grader där den tiden - cool!
Mer än så hann vi knappt, jag tog bussen hem till älskling där middagen höll på att göras i ordning av svärmor och svärfar, smaskigt. Efter middagen visade älskling mig några bilar han funderar på, ååhh kom igen nu ta körkortet!!
Sen tog vi en prommis till ica och köpte varsin glass:) Och en korsordstidning - kalles! HAHH. Den är perfekt svårighetsgrad på för oss två, haha. Så vi spenderade kvällen i soffan framför hockeyn och löste korsord. Cutie.
Älskling typ somnade i soffan vid nio (helt otrolig!) så då gick jag med upp och fortsatte med tidningen medans han sov på riktigt, haha. Men han hade några upp på mig så det är lugnt.

Idag har jag sökt lite jobb, hoppas kan man ju. Sen mötte jag upp mamma i centrum för en fika, long time ago. Himla mysigt var det och pratstund som alltid. Mamma är bäst<3 Sen köpte vi lite candy fall det dyker upp några kärringar här under dagen och till äggen:) Påskpresent till Aicha också såklart, haha. Massa hundgodis.
När vi kom hem gick vi nästan direkt till vivo och hämta ut mammas paket. Gardiner till landet och en påskpresent till hjärtat låg däri:) Så ytterligare en promenad blev det, jag älskar promenader!

Nu stenhårdsdiggar jag till min underbara skiva i vardagsrummet (bäst ljudanläggning!) och försöker sjunga med till Sheida - i mina drömmar eller den svåra varianten mani armani taha! HAHH. Kulkul.
Älskling dyker väl upp här sooner och ikväll blir det TBs och BYZ, ohyes:D

Så ciao so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback