Remember Love

Ibland förstår jag mig inte alls på kärleken, hur är det möjligt att man kan känna något som det här? Det är en fråga utan svar. Att en människa kan väcka såna känslor hos en annan är ju helt otroligt. Det här måste vara något annat, mycket starkare, än kärlek. Jo för jag har ju varit kär förut, men såhär har det aldrig känts. På onsdag har vi varit tillsammans i 14 månader och jag tror nästan jag är kärare än nånsin.

Igår gjorde min pojkvän mig tagen; när jag var och skulle möta mamma i centrum så ringde min mobil helt plötsligt när jag hade fullt i händerna.. Jag fick iaf upp telefonen och svarade. "Elin, jag vet att jag är inte så bra på att säga vad jag känner, men du är världens bästa flickvän och du betyder så mycket för mig. Du är bäst!"
Hur jävla underbar får man vara igentligen? Jag är så himla lycklig med min Chipp. Ingenting kan jämföras med den kärlek vi har. Tanken på, om det kommer en dag då vi inte är tillsammans längre, skrämmer mig. Jag har aldrig vart lyckligare!

♥  A n d r e a s   J o h a n s s o n   ♥
Min underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback