Soldusch!

Ja idag var jag och Vivi inne och tog vår soldusch vi bokat, det var verkligen något jag tänker göra igen! Helt ofarligt, man blir inte torr, inget fläckeri och absolut gottluktande:) Visserligen så tyckte jag det var rätt obehagligt o svårt inne i kabinen men det var det absolut värt efteråt! Från början syntes det inte alls något men nu har jag fått en fin ljusbrun färg:) Och det var nivå 1. Innan studenten är nästa inbokat o då blir det nivå 2 till och med! Lite dyrare men brunare, haha. Då blir det nog inte lika obehagligt och svårt i kabinen heller. Nej stencoolt var detta.

Innan soldushen kom älskling:) Vi tog det mest lugnt och jag städade klart toan som jag höll på med, tror aldrig den vart så ren som den är nu faktiskt, haha. Sen plockade jag massa tvätt o så, med andra ord så var jag inte speciellt social från början. Men han är söt ändå o hjälper till! När han åkte hem åkte jag o mötte upp Vivi.

Efter solduschen hämtade älskling mig i centrum så åkte vi direkt till skärholmen där han skulle hämta sina kostymbrallor som var inlämnade för att bli uppsydda:p När vi gjort det blev det lite rundisvarv då jag lyckades få med mig ett halsband plus örhängen ifrån också. Men tills imorgon och det är okej;)
Sen när vi kom hem skulle han städa bilen så jag ställde mig vid spisen och gjorde middag, I'm good. Efter maten åkte vi ner till gulan för att hyra film innan Sarah skulle komma. Säg att du älskar mig blev det och nej jag tycker faktiskt inte filmen var något speciellt. Den var väldigt B till en början men slutet gillade både jag o älskling, haha. Det är verkligen så sant, vilket jävla samhälle man lever i alltså, fuck that! Åh var arg/ledsen man blev då.

Sarah hann komma medans vi tittade på filmen men hon var inne med mami sålänge. När filmen tog slut åkte älskling hem till sig eftersom jag skulle ha S. Jag gick in o hämta Sarah och gjorde ordning henne för sängdags, så nu ligger hon i sängen och jag tror nästan jag måste rita kors i taket, hon är knäpptyst! Halleluja! haha.

Jag kollar in roomservice nu så jag ska kila igen, imorgon blir en stressig dag! Så god sömn önskas. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback