Studentskiva:)

Tonight is the night we're gonna make it happend, HAHA! För ikväll är det äntligen dags för MPs studentskiva, wiie! Det kommer bli grymt, jag känner det på mig. Dj Quality på stora golvet blir heeeett! Jag längtar otroligt mkt!!!

I skolan har jag inte gjort speciellt mkt, tyvärr. Det fanns biljetter kvar som var tvungna att säljas så jag ställde mig också med där:) Lopez kom o gjorde sällskap o värmde upp för kvällen också, haha. Inte bara jag som längtar;) Eftersom Linn endast hade en skiva sprang jag bort till älskling på hans rast för o hämta några från bilen, dom var iaf väldigt uppskattade - fast jag är svensk;D HAHH. 

Nu är vi iaf tillbaka i klassrummet och det är snart dags att röra sig hemåt, ohyes. Det känns härligt, håret kommer nog ta sin tid sen ska naglarna fixas och kroppen färschas upp. Mycket inför denna kväll! Halv sex kör älskling ner mig till skolan igen där jag ska möta upp Linn, Jannike, Camilla, Tove & Sara för att invänta och sedan sätta oss i limmon och åka in mot berzelli!! Det kommer bli grymt! För att ha något att göra i limmon förutom njuta, skratta o digga musik så blir det dricka aquatini - yummie;) Middagen är inget jag ser fram emot så mycket eftersom jag hört så mycket dåligt om det, men sen drar riktiga festen igång och då KÖR VI! Det ska vara något bildspel under kvällen också med massa bilder på oss MPelever, det oroar mig:p 

Och det bästa av allt, solduschen gav resultat! Har fått några kommentarer om det idag, hihi.

J A G   Ä R   T A G G A D  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback