Supernöjd!

Då var studentskivan över och jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd!! Maten var riktigt god och folket var himla bra. Hihi. Men kvällens höjdpunkt var faktiskt limmon:D Så jävla kul, vi röjde gärnet i den och när vi sen kom fram till berzelli var vi 6 typ de enda som hade druckit något alls. HAHA! För min del räckte det nästan redan där;P
Men mer dricka vart det och vid tio kom äntligen alla biljettköpare in! Det blev genast mycket folk o mycket roligare, även om vi MPelever är riktigt grymma bara vi så, haha. Älskling var jättefin och han var jättemysig när han kom så jag fick typ sitta fastklistrad i honom en stund innan han släppte mig;) Sötnos!! <3 Massa dans med alla grabbar vart det också, himla massa röj över huvud taget alltså! Jag är supernöjd med skivan!
Kommer kännas tungt på studentdagen, usch. Jag kommer sakna alla enormt alltså, mycket tårar blir det nog.

Och tack JOHANNA för att du stylade mig, jag vart supernöjd med det:) Fick massa kommentarer så tack hun<3

Imorse ville jag inte riktigt gå upp men sen gjorde jag det iaf, en superskön dusch vart det. Sen packade jag ner allt som behövs inför landet som vi åker till om typ två timmar. Det blir mysigt.  Jag tog en promenad till bussen där jag satte mig för att åka till C&M. Tilda vart jätteglad när jag kom, söter! Vi har ätit och gått en promenad hon o jag, hihi. Nu sover hon på balkongen och Camilla duschar.
Imorgon blir det Kolmården, favorit i repris alltså:) Det ska bli superkul! Sen efter en heldag där får vi se om vi stannar på landet en natt till eller åker hem. Ska bli fint väder så det blir nog till att stanna hela helgen!

Nej nu ska jag göra någon nytta. Bilderna läggs nog upp efter helgen när jag är hemma igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback