Time Out!

Ja idag är det dags för att vara publik igen:) Den här gången på Time Out! Avsnittet sänds på torsdag 20.00, tv4. Det går inte att missa det då ju. Haha, idag ska även C&M följa med oss så det ska bli mycket trevligt. Hoppas på bra gäster och komiker, vore inte helt fel med Robban;D Men sån tur kan man väl inte ha?!

Innan time out ska jag hem till C&M för att bara vara. Oh yes. Duktig som jag är skippar jag religionen idag, men så himla farligt är det inte då vi endast övar inför provet på tisdag och det kan jag göra hemma istället.
Sen blir det ner till centrum typ kvart i tre för att möta upp älskling och ta tåget in mot stan och sen vidare mot tv-huset.

Gårdagens barngympa var otroligt rolig faktiskt, jag och Johanna måste vara dem mest barnkäraste personerna alltså - HAHAHH! Men man får vara som vi var igår ibland. Blev mest en massa bus faktiskt, ungarna hade iaf skit kul och skrattade nästan när de bytte om också. That's how we like it!
Tyvärr finns det en viss pappa som är helt jävla otrolig, vad fan tror man igentligen? Nej usch på såna som dig!

Efter barngympan var det raka vägen hem där middagen väntade, och likaså älskling:) Han joinade mig o papi för middag och sen blev det lite skratt till pappas sjuka skämt! Älskling diggar dom iaf, haha.
Anna Pihl, 24 och Prison Break var kvällens tvtablå! Och som vanligt kan jag säga att jag är besviken på Prison, när ska allt ta slut lixom? Ska det bli oändligt eller? SUCK!!

Sen skulle vi sova men älskling ville busa och som vanligt sluta det med att jag råka göra illa honom när han gjort illa mig(a) HAHA, tji fick du. <3 Myspys iaf.

Nej nu ska jag kila till bussen mot Camilla, sen får vi se vad vi hittar på innan vi rör oss mot tvinspelningen.
C i a o o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback