Utmaning

Tre Saker som skrämmer mig

  • Döden (inte att dö själv, men att förlora en nära.)
  • Alla dessa äckliga psykopater (vem vet när man själv blir ett offer?)
  • Naturkatastrofer

Tre personer som får mig att skratta

  • Andreas <3
  • Pappa
  • Tilda

Tre saker som jag älskar

  • Familjen (inkl Andreas såklart)
  • Socialt umgänge
  • att Resa!

Tre saker jag hatar

  • att Förlora (om allt ifrån i spel till människor)
  • att ha en Tom plånbok!
  • Dryga människor, som tror sig äga hela jävla världen

Tre saker som finns på mitt skrivbord

  • Högtalare
  • Laptopen
  • djurgårn's gubben :)

Tre saker jag gör just nu

  • Småkollar på 24
  • Väntar på att älskling ska komma ur duschen
  • Väntar på att Prison ska börja!
Tre saker jag vill göra innan jag dör
  • Resa, långt bort!
  • Bo i Skåne
  • Leva ordentligt (med barn, utbildning, man, hus osv.)
Tre saker jag kan göra
  • Skratta 
  • Slösa pengar
  • Planera! (Lite för mkt vissa ggr kanske)
Tre Saker jag inte kan
  • Spara (hello, what´s that?)
  • Sluta drömma
  • Hålla ordning i gille (men trivs jag så)
Tre saker jag skulle vilja lära mig
  • Spela hockey (haha, good luck)
  • Hantera mitt dåliga humör
  • Spara pengar!
Tre favoriträtter
  • Kycklingsallad
  • Tacos
  • Kött & pommes

Kul utmaning Johanni, haha. Jag utmanar några, de vet om det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback