VÄRLDENS BÄSTA

ÄR MIN POJKVÄN:D Igår tog han äntligen sitt körkort och jag är så himla glad:D Han är världens bästa!! Sötungen ringde mig redan efter 20 min och lät skitdeppig så jag bara okej han kugga. Då säger han ska vi åka bil ikväll eller älskling? ÅÅHHH:D Så en mycket bättre fjortonmånaders dag går inte att få, hiihi. Så kvällen tillbringades i hans finfina bil, vi började med att köra upp till mig så mami & papi fick se bilen och så han kunde tacka för grattispresenten (lotter och en sprillans cdskiva). Sen åkte vi vidare till C&M eftersom M inte visste. Och därefter till mormor och morfar! Janne blev inte lite förvånad; nu vet jag inte vad du får i studentpresent ju, jävlar du blåste verkligen mig. HAHA. Sen fortsatte åkandet till Tomi och sen vidare till Ann&Stefan! Ingen visste förutom Hasse, Marie, jag, Camilla och Werre:D Nu har min pojkvän iaf körkort, ohyes! Grattis igen älskade A♥

24timmars uppgiften har startat. Jag är säker på att det kommer gå utför för min del, men wtf. Vaknade tio i sju av älsklings klocka imorse då körde han hem mig eftersom han sen skulle hämta Tomi och åka till skolan för nationella. Om han inte ska jobba sen kommer han hit direkt:) Då blir det förmodligen södertälje eftersom jag självklart inte fann några skor igår för alla jävla 36or är ju alltid slut! Har iaf hittat ett par jag verkligen vill ha, men det ser ju inte speciellt ljust ut för dom sa något om att dom inte kommer in igen? Måste gå ner o fråga euro sko idag.

Innan dess blir det ett varmt bad för min del, jag känner mig verkligen ofräsch. Måste dock vänta till klockan blivit åtta för då måste jag ju fota igen, sen kan jag hoppa i badet.
Ikväll blir det kanske en tripp till bror & Somayeh:) Sen måste jag plåta projektkort också.

Nej nu ska jag förbereda mig för ett härligt bad. S o  l o n g .

Kommentarer
Postat av: Mickan

GRATTIS CHIPPEN! :D

2007-05-03 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback