A lot of things..

Ja nu händer det grejer minst sagt, papi har snackat med Hasse (gudfar) som ska komma någon kväll och fixa rör till mig, så jag får vatten i köket alltså:) Wie. Sen har vi varit och köpt lite tillbehör så nu håller älskling på och sätter upp bordsskivan/barskivan, det blir så bra! Dessutom socklade han innan dess så det är inte mycket kvar nu, min renovering är på väg mot sitt slut. Helt otroligt. Det är verkligen skillnad:D  G R Y M T !

Kvällen då, vi tänkte först ställa in det vi planerat för att bara mysa med oss själva med en bra film, det var faktiskt ett tag sen vi gjorde det. Stannade på vägen hem från Tilda och köpte godis på nåt ställe med 500 sorter så vi har en del gottis, hihi. Men Micke ringde nyss o frågade om vi inte kunde komma ut till dem iaf ikväll. Vi har alltså ett beslut att fatta - gosch! Haha nej, men vi får helt enkelt se vad vi känner för när det är klart här hos mig. MIG. Så antingen blir det en myskväll med oss, bara-rå-om-varandra-med-massa-godis-kväll, eller en myskväll i förtältet för att sedan sova i husvagnen med Camilla & Micke och Tilda en stund hoppas jag. Innan hon ska sussa.

So what to do?

Och på måndag börjar jobbet igen, sjukt. Det blir lixom inget gå i skolan nu, det känns inte helt sant faktiskt. Jag kommer nog vilja gå tillbaka till skolan (inte för att jag vill det då men för vanans skull!) istället för jobbet! Bara för att. Men det är ju en vanesak så. Man har ju tagit studenten, O JAA.

Nej nu ska jag sno en godis utan att älskpälsk ser(a) HIHI. Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback