Back to normal.

Det blev bara en weekend away men gud vad man kan behöva det. Jag hade gärna (SOM jag skrev i Göteborg inlägget precis nyss innan) stannat fler dagar! Men nu är det ju inte så, back to normal again.

Igår när vi lämnat av Emmi, Johanna & Mackan. Åkte vi hem till mig för att lämna min väska och hämta tvättgrejer. Så efter ett snabbprat med mami åkte vi igen. Ner till OK där vi tvättade bilen och sen tankade. Sen köpte vi en chokladask till Gittan & Janne också som tack för lånet från dem som åkt i bilen:)

När vi var klara med bilen åkte vi raka vägen hem till Mackan igen, där sprang vi in och bytte om. Haha, vi hade ju inte hunnit åka hem något så vi fick göra det där eftersom vi skulle åka ut till Nacka och se på matchen sen. Den vann botkyrka med 5-3. Både älskling & Mackan ångra sig såklart att de inte spela när vi satt där. Hihi. Efter den körde Markus hem oss och då plocka vi in våra grejer, jag hade ju packat en massa eftersom jag ändå ska dra dit så mycket på onsdag då jag flyttar hem till älskling för två veckor:D Marie & Hasse åker till Grekland på onsdag morgon så vi ska bo själva, härligt.

Jobbet idag var faktiskt segt. Jag var inte alls pigg och att stänga efter den här helgen kändes inte alls lockande. Men det gick bra. Efter jobbet gick jag ner till willys och handla lite sen plocka Papi upp mig där:) När jag kom hem åt jag min lasagne och nu sitter jag här. Skönt. Jag har träningsvärk i armarna efter liseberg och jag är fortfarande hes, haha. Men sjukt roligt var det, har sagt det många ggr nu jag vet, men jag är så nöjd!

Nu ska jag betala räkningar, herregud. Hyran till päronen och sen mobilen. Första gången. Appropå det så fick jag inte heller vad jag skulle i lön AARRRG. Men jag får extra nästa månad så det är lugnt! Efter räkningarna ska jag äta lite brownie, yumm! Jag unnar mig verkligen, speciellt när älskling är på träning, haha. Sen ska jag ta en dusch också. Imorgon efter jobbet ska älskling o jag äta något sen åka o lämna inbjudningar:) Sen hem till honom och umgås med svärföräldrarna lite. Och sova.

Nu laddar vi batterierna till lördag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback