Bilder från lördagen!

1.  
Black n' white var det ja!

2.   3.  
 2. Jag bad dom om ett léende och det fick jag..  3. Dags för singstar :)

4. .5.  
4. Här lever vi oss in, gosch  5. Och här är det blodigt allvar?
6. 7.
6. Sådär gott är det ja, uäck.  7. Såhär söta är mina vänner:)

  
Tilda, Jag & Cämi:) Vi hade en jävligt kul kväll tillsammans, tack tjejer<3


Såhär glada var vi sådär precis innan vi skulle åka till stan, hihi.
Så jävla snygga! Or not. Men vem bryr sig? Man måste få bjuda på sig själva eller hur! Haha.
Tilda du är guld värd gumman! Jag är så glad att jag fått träffa dig. LOVEtoYOU.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, åh vad snygga vi är ;) Hehe. Nämen kul med alla bilderna. Och tack för den roliga kvällen :D

2007-08-16 @ 21:12:58
Postat av: Elin

aawwi:) loveyou


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback