CSI NY

Till min stora lycka blev det brownie med grädde framför CSI NY denna kväll:) Det känns så himla bra efter denna dag. Dessutom har (det jag trodde var) Urinv.Inf. blivit värre så jag är bombsäker på att det är precis det jag fått, igen. Så jävla jobbigt! Blir vårdcentralen imorgon efter jobbet.

När papi o jag var o köpte brownies, mm. passade jag på att köpa tre filmer, tre för 199 kr. Det blev High school musical, The guardian och Dark water:) Har inte sett någon av dem men baksidan lät bra och till det priset är det mesta säkerligen bra. Så imorgon ska jag försöka få en filmkväll med älskling, om vi hinner dvs.

Nej nu ska jag fortsätta kolla CSI och invänta ett telefonsamtal från mitt hjärti<3

Kommentarer
Postat av: Tess

jag tyckte high school musical var bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback