En tillgång för laget

Idag, mitt i allt, ringde Lövets nya tränare och sa att förra lagledaren (som jag hade) hade sagt till honom att jag var en bra spelare och en bra tillgång för laget, så han ville promt att jag skulle komma tillbaka! Haha, det var lite kul, skitsnack;) Så nu har jag beslutsångest (again!) om hur jag ska göra.. Jag vill men jag vill inte, great.

Gårkvällen blev en hemmakväll, typ. Johanni ville joina mig o älskling så vi plockade upp henne i tullinge och åkte sen för att säga hej till Sean & Orre eftersom Sean ringt hela kvällen o tjatat:p När vi åkte därifrån stannade vi även hos Tomi och hälsade på dem lite grann. När vi kom hem igen åt vi lite smörgås och sen satte vi på Fjorton Suger. Jag somnade nånstans i mitten sen vaknade jag till när älskling & Johanni stängde av allt, bra haha.

När vi vaknade idag blev det frukost direkt, i mitt nya kök, HAH! Gud vad skönt det är, jag är verkligen glad. Min älskling är världens grymmaste<3 JA. Sen kom iaf bror & Somayeh så då larva vi oss lite allihop, älskling & bror verkligen muppar sig när de träffas så jag har nästan träningsvärk i magen nu, kuligt. Sen åkte vi iväg och köpte ännu mer lister, känns som det är det ända vi gör? Hur som helst, nu har vi iaf alla lister så allt kan bli klart! Och klart är det nästan nu, det är väl bara vattnet o listerna som fattas. Bara o bara. Lite småsaker finns ju alltid också men i det stora hela är det nästan allt. Men det känns så gott som klart nu, så jävla bra! TACK ÄLSKLING<3

Nu har jag o älskling bara haft det mys ett tag, duschning och sen mys framför teven blev det. Och så har han åkt hemåt! eko. Så jag ska spendera min kväll med att se klart på filmen, kolla lite teve och sen försöka somna tidigt eftersom det är dags för jobbet imorgon, kl 8. Det ska bli skoj! Fast jag lär väl ändra mig rätt snabbt? Haha.

Efter jobbet hämtar älskling mig så ska vi till alby en snabbis, känns som en väldigt bra idé. Sen på vägen hem ska vi stanna och äta någonstans:) Sen blir det antingen innebandyträning (måste bestämma mig!) för min del eller bara hemmadeg. Älskling går på is imorgon så nu är det slut på lugnet. Snart dags för elitmatcherna med andra ord.

Nej nu ska jag kila in o leta lite godis? Japp godisfreak I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback