Ett och ett halvt år<3

Today is our day. För ett och ett halvt år sen så blev vi varandras, vi blev ett. Det känns helt sjukt att tiden sprungit iväg men vi har ändå hunnit med en hel del tillsammans. Ups and downs. Hur som helst så är det vår dag idag, jag är stolt över att få vara din andra halva älskling. Du gör mig så lycklig! Även om vi inte kommer vara med varandra idag/kväll så hade vi vårt igår, det var lika mysigt som alltid. Vi såg på Se upp för dårarna och bara låg och mös med gottis, för vi är världens största gottisgrisar. Visst honey?! Jag älskar dig Andreas, tack för allt. <3

Idag. Jag väntar på att mitt hjärtis ska gå upp så vi kan äta frukost:) Sen när han åker hemåt, ja han ska på bröllop idag, så har jag just nu ingen aning om vad jag ska hitta på faktiskt? Haha. Jag har världens grymmaste mensvärk och känner inte för något alls. På tal om mensen så är jag så glad att den kom igår:D haha. Men värken får gärna gå o dö. Tillbaka till ämnet nu, det finns en del alternativ för min del men jag har inte fattat ett beslut och vet inte när jag tar orken och gör det? Just nu vill jag äta frukost med min älskling och sen mysa med honom tills han åker härifrån. Sen kan jag börja tänka på resterande av dagen. Och hoppas på att värken försvinner också!

Eftersom papi ska spela på bröllopet som älskling ska på så är han inte heller hemma ikväll, vilket betyder att jag o mami är ensamma tonight. Så ett av mina alternativ är att bara umgås med henne. Gud jag älskar verkligen att bara vara hemma med en bra film och något smarrigt att stoppa i sig:) Men jag vet som sagt inte ännu vilket det blir ikväll. Det får vi helt enkelt se.

Nu ska jag väcka min älskling faktiskt, han får inte sova längre nu, snällt va? Men jag vill mysa och äta frukost, är faktiskt hungrig! Och så har jag precis duschat så jag fryser massor:( Nej nu ska jag hoppa ner vid honom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback