Farstanäs.

Åh igår blev jag helt klar med matsaker i mitt kök:) Jag åkte med papi o handlade så jag kom hem med fyra kassar, hihi. Så både skafferiet och kylskåpet är numera lite fyllt, yeah. Sen är det inte helt färdigt heller men mat kan jag iaf ha ändå.

När älskling kom efter jobbet fråga han om vi kunde åka till C&M, T eftersom vi inte vart med dem på så länge. Jag tyckte det lät som en jättebra idé och hoppa in i duschen direkt för att sen packa lite. Sen bar det iväg ut till Farstanäs för att spendera kvällen/natten i husvagnen:) Vi åt räkor, pratade och mysde rejält!

Imorse när vi vaknade blev det en smarrig frukost och sen ihopplockning. De skulle till lekslottet och vi skulle hemåt. Och ja, So sad det där, men vad kan man göra? När vi varit hos älskling åkte vi ner till centrum för att få pengar av Emmi, Mackan o Johanni eftersom Camilla helt plötsligt inte skulle med till GBG, so bad. Bara punga ut med mera pengar för det då. Så satte in allt på mitt konto så jag kan föra över till Hotellet direkt sen. Tur att bror finns på banken så man slipper skämma ut sig för någon annan, trögare än mig finns inte.

Nu har jag precis duschat o gjort mig ordning, ska föna o platta håret strax. Long time ago. Har oftast uppsatt nu vilket är himla mkt skönare, eller latare, behöver lixom bara slänga upp det direkt när man duschat och inte alls sitta o vänta och hålla på. Men idag ska jag engagera mig lite extra eftersom kvällen bjuder på mys;)

.. För när älskling kommer tillbaka ska vi bege oss iväg, mot åkersberga - hem till Tilda! Det ska bli jätteskoj att äntligen få se hur hon bor och kanske även ta ett dopp i poolen(?) Hihi. Det blir tacos till middag och sen bara mys hela kvällen. Ska även få min dricka jag beställt, yumm! Vi spenderar alltså natten i åkersberga. C o o l .

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback