Fula text.

Jag råkade för typ andra gången komma åt någon knapp så texten blev stor i förra inlägget, suck. Men vet ju inte vad det var för någon och kan alltså inte ändra den så det får helt enkelt se ut så fult.

Nu har jag hunnit med att leta resor, men det känns som att älskling får vara med istället så vi kan boka direkt. Nu är han på bajen - dif så det får bli imorgon kanske? Hoppas verkligen djurgårn tar hem matchen, då blir jag så glad o kaxig hihi. Vore superskönt eftersom jag ska hem till honom imorgon också, hah. Bajensläkten får på nosen isf;) Hur som helst, efter reskollen tog jag en dusch och satte mig sen framför teven med kladdkakan o grädden, yumm!

Har även kommit underfull med att vi åker till Göteborg nästa helg (24). Det känns lite overkligt faktiskt, haha, muppig jag är. Men fick också veta idag att Olle ska med, så vi alla får tillbaka pengarna vi la ut. Så nu är vi 10 pers igen då! Det ska bli så jävla kul!.

Imorgon jobbar jag 8.00-16-30. Efter jobbet ska jag hem till min älskling och mysa:) <3

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback