Girls night ;)

Gårkvällen blev faktiskt så lyckad som jag väntat mig, sjukt bra! Vi började lite lätt med varsin drink som jag blandade ihop - supersmarriga vart dem faktiskt! Sen satte vi igång med maten när Tilda dök upp. Det var även då vi upptäckte att alla planerat att ha svart & vitt på sig, Cämi hade svart tunika o vita jeans, Tilda hade svart tubtopp o vit kjol och jag hade svart linne och vit kjol. Haha! Vi var lixom the black n whites;) Efter maten fortsatte vi vårt pimplande och startade singstar! Då gick tiden grymt fort och vi hade otroligt trevligt. 22.10 kom Tomi o hämta oss för att sen köra oss all the way in till stan, TACK! Skulle blivit claras men vakten tyckte att jag var för full (WHAT?), vilket vi andra inte höll med om men vad kan man göra? Vi gick vidare till hirschen istället. Intog dansgolvet som iprincip var tomt då, dansade väl en två timmar tills det vart alldeles för varmt och mycket folk. Då började vi med våra skavsår röra oss mot bussen hem, men det blev istället bilfärd. Tomi & älskling kom in o plocka upp oss:)
En helkul kväll med bästa sällskapet! Underbara drinkar, dooleys, singstar, massa skratt o tjejsnack! <3 (Kommer bilder)

Idag då, vi somna vid tre imorse, sju kom syrran in med Becca (Jakobs syster) och skulle visa hur det såg ut hos mig. KUL?! Men det var tydligen mitt eget fel eftersom jag sagt att vi inte sov hemma? Haha, skitsamma. Jobbigt var det men somnade iaf om och vaknade elva igen av en otrolig värme så jag skulle öppna fönstrena och då vakna både älskling o Cämi såklart. Lika varma de också så det var en mkt bra idé. Vid tolv åkte Cämi hem och vi tog en promenad hem till älskling - Äckligt varmt! Kollade på film från svensexan/möhippan han var med familjen på igår och sen åkte vi till ishuset för samlingen. Matchen som var i tyresö gick bra, de vann med 5-3 även om de total sög hela tiden:) Hihi. Efter den stannade vi på donken med Bengan & Mackan och sen åkte vi hem.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen, är sjukt trött. Börjar 9 imorgon så det är härligt! Men stänger ju så slutar inte förrän 18. Innebandyträningen börjar 18.30 och jag måste hem emellan så jag kommer helt säkert inte alls att hinna dit tills dess. Men ska ringa tränarn o kolla om jag kan komma sent isf, annars skiter jag i det :p Men är jättesugen på innebandy nu.

Äsch natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback