Ikea galning, yea that's me.

Nu på sistone har jag nog varit på ikea mer än alla andra ggr tillsammans i mitt liv, haha. Men ska man göra om så blir det såhär. Man kan ju inte köpa allt på samma gång och sen hinner man komma på massor under tiden och ändra sig och sådär, jajamensan. Igår kom jag hem med avlastningsbänk, blev den mindre istället iaf, och sen ett till skåp! Sen stannade vi på bauhaus och köpte det mesta av listerna vi behöver så det kan ordnas idag, skitbra!

Imorse när jag vaknade hos älskling bestämde jag mig för att ta en promenad hem. Det var skönare än jag förväntat mig och tog inte så lång tid jag trott ändå. Brabra. Blev en smörgås och oboy direkt när jag kom hem, haha. Nu har jag precis ringt telia och haft ett snack med dem, men det ordnade sig typ. Skönt. No more abonnemang efter det här iaf. Då ska jag bannemej ha kontantkort istället!

Väntar på att papi ska bli klar med kylen så jag kan börja sortera in mina saker i skåpet (orkar inte trängas med honom), hyllorna ska sättas på bra plats och sen ska det in lite grann, skålar och kastruller typ. I det andra skåpet ska jag ha dammsugarn, sopborste och annat som hör till städning.

Måste även handla idag om kylen kommer igång, så jag kan börja med mitt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback