Illamående och Grattis bror!

Jag skäms, jag höll nästan på att glömma att nämna det, min bror fyller 24 år idag. Grattis Tobias! Men du håller ju till hos syster i Skåne nu så present får du har kommit hem igen:) Anyway, Grattis älskade storebror. <3

image120 the best.




Illamående, ja det kan man ju kalla det. Jag trodde det skulle bli bättre när jag bytte p-piller men nej? Har tagit två piller på kartan (med fyra dagars mellanrum, bra jag är). Tog iaf det andra igårkväll och direkt blev jag sådär illamående. Det kändes bättre imorse men sen började det igen, spyan sitter i halsen. Det känns som det iaf. Nu är jag varm och mår lika jävla illa som då. FAN. Tur i oturen har jag ju en tid 4e igen så då får jag helt enkelt tala om att det inte funkar. Jag får sluta med p-piller och testa något annat? Veronica blev väldigt häpen idag när jag berättade om illamåendet och frågade om när min nästa tid var nu igen, men nej testet var faktiskt negativt. Blir ett nytt den 4e. Inga p-piller mer nu, noway jag vägrar må såhär. För det måste vara deras fel.  :/ Det här är väl ändå inte normalt. ?

Jag var bara tvungen att beklaga mig.  - Min blogg.


Snälla jag vill inte ha det såhär.. Ge mig 4e nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback