Imorgon åker vi!

Igår hann jag inte med bloggningen, så det så EMMI! För när du och jag pladdrat färdigt i telefonen, efter 40 minuter non-stop-talking, så kom ju min älskling och inte nog med det så var jag i full gång med packningen dessutom. Så det är bl a ditt fel E, haha. Men nu kommer jag igen.

Igår när jag kom hem efter mötet på Korpen började jag med packningen, visserligen är vi bara borta två dagar men jag måste ha alternativ! Nu är det endast mina gröna shorts och svarta leggings som ska ner, typ. Men problemet är att jag inte hittar leggingsen? Wtf. Bäst för mamma att hon har koll på dom alltså. Sen är det iaf klart! Efter jag hade packat allt igår så tog jag en dusch och sen ägnade jag all tid till min älskling. <3 Vi hade supermys och vi somnade lika mysigt. Hihi.

Imorse släppte han mig vid jobbet igen, men det var endast för jag skulle kunna sova 20 minuter till;) Jag var grymt trött. Så det är en stor fördel att börja 7 så länge han jobbar kvar i tumba, hiihi. Fick sluta halv tre och jag var väl hemma för en halvtimme sen, skönt. Nu ska jag bränna ihop nån skiva eftersom att älskling har massa krav på låtar som får spelas, ja han bestämmer ju när han kör;) Sen ska jag fixa det sista med packningen och invänta älskling. Vi ska dammsuga bilen så den är fräsch tills imorgon (om det nu behövs göras något) och sen har han träning som jag ju ska med till, så får vi se om jag o Tilda går någon långis eller bara sätter oss någonstans och pladdrar? :) Efter träningen blir det hem till älskling direkt och sen imorgon åker vi!

Appropå bara sådär, mötet gick toppen. Känns bra att starta gruppen i Storvreten nu och Cämi var också med igår för hon ska finnas vid min sida, haha. Det som är mindre roligt är att det förmodligen kommer bli halva dagiset som börjar? Nej men några blir det nog med tanke på att Korpen skickat reklamblad dit och dem kopierat upp till alla avdelningar och så, haha. Men jag sa att de inte får säga att det är jag som är ledare, nono.
Och när jag var i huddinge hittade jag ett linne, happy! Blev ett svart, skit snyggt. Orkar dock inte förklara men det kommer ju förmodligen synas på bilderna som kommer från GBG sen. Sen så köpte jag även en marinblå Lyle&Scott piké till mitt hjärta<3 Skiiiiiiiit snygg! Och lite hårprylar och annat krams från h&m.

Nej nu ska jag börja fixa här, tiden går. Tomorrow is the day ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback