Möten och nojja

Idag var det Apt på jobbet, 16.30-19.30 satt vi där. Hade grupper där vi disskuterade en del påståenden som barn sagt. Det var rätt intressant faktiskt. Sen var det lite info och så hälsade de oss "nykomlingar" välkomna, sött:) Vi åt god paj med sallad till och sen vaniljbulle som dessär, gott. Så fanns det vattenmelon och vindruvor som tilltugg. Man blev ju lite förvånad, haha.

Älskling plockade upp mig o mamsen där när det var klart så åkte vi raka vägen hem. Jag har börjat få nojja inför Göteborg nu, haha shit! Jag vet inte vad jag vill ha på mig för något under fredagskvällen och sen lördagen? Ååh jag blir tokig! Ska iaf åka till Huddinge imorgon efter jobbet o kolla om jag hittar något, annars dör jag nog inte för det men jag vill bara ha något nytt. Har heller inte pengar till det då det jag har kvar endast är göteborgspengarna :/ Men jag kan alltid låna utav älskling eller så får jag flirta med mamsen & papsen, haha. Det löser sig iaf.

Så imorgon efter Huddinge är det möte, på Korpen. Sen när jag kommer hem hoppas jag inte att klockan är allt för mycket eller att jag är för trött, då skulle jag nämligen behöva packa mina saker. Sen på torsdag efter jobbet hinner jag typ bara hem o äta något för sen hämtar älskling mig så ska jag ner till ishuset med honom, jag o Tilda ska ut och promenera medans de tränar nämligen. Sen åker vi hem till honom direkt efter och så åker vi ju på fredag morgon! Oh herregud, jag brukar alltid packa minst en vecka innan jag ska någonstans spelar ingen roll hur länge jag ska vara borta men packar alltid så långt tid innan! Så ja, jag vill packa nunununu.

Nej nu ska jag försöka varva ner lite och se något bra på teve (förhoppningsvis) med min älskling som har lagt sig i sängen, myyyys <3 Nattinatti .

Kommentarer
Postat av: Emelie

uuuh, vilken uppdatering;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback