Mys - jag njuter

Dagen började inte så bra, jag fick sova ungefär 6 timmar ordentligt sen började min s k urinvägsinfektion att spöka igen (nej jag har inte varit hos doktorn ännu så jag vet att jag får skylla mig själv!) och jag fick springa fram o tillbaks till toan från femtiden. Not ok. Efter ett tag tröttnade jag så jag satt kvar där inne och lyckades somna, haha. Men sen när jag vaknade till igen så gick jag in o satte på teven, älskling vaknade o fråga vad jag höll på med igentligen och när jag berätta somna han typ om igen, snäller;) Hur som helst så kolla jag en stund på teve och somnade sittandes i soffan och vaknade vid halv tio igen av att jag halvlåg ner bland all skit. Härligt.

Sen när älskling fått upp sin feta röv ur sängen, HAHA loveyoubaby<3, så rörde vi oss mot Skärhomen:) Jag kom hem därifrån lycklig som jag vet inte vad. Först för att jag hittade ett jättefint svart sidenlinne på Gina och även en t-shirt som är perfekt att jobba i, sen för att jag o älskling åt en urmysig lunch tillsammans innan vi begav oss hemåt! Dessvärre hittade ju självklart han ingenting, som vanligt.

När vi kom hem fixade han lite med listerna, gull, sen sa jag till honom att åka hem! Ja inte för att jag ville bli av med honom men jag tyckte han var värd att slappna av när det äntligen är helg och han kan ju inte låta bli o pilla på det sista här hemma. Så när han åkt iväg började jag dammsuga och plocka lite här hos mig. Sen klädde jag på mig och fixa håret o så! Men kanske byter om sen ikväll igen, för nu är det iaf så varmt så det här passar sig utmärkt och funkar även hela kvällen men vet inte riktigt om jag byter om iaf, till det jag köpte då.

Nu ska jag kila till bussen strax. Ska möta Cämi och förhoppningsvis Tilda om hon hinner komma ner i tid, hihi. Annars ses vi hos mig sen. Det blir iaf handling av maten som blir tacos, yumm! Sen lite tillbehör till drickat of course. Sen kör vi! Singstar, mysmiddag, goda drinkar och utgång - vilken underbar kväll  vi ska ha:)

CIAOOO

Andreas, det finns ingen som du älskling. Du betyder otroligt mycket. 
Jag älskar dig min underbara<3 Jag ser så fram emot januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback